Nyt ajattelin vähän päivittää taas blogiani.

Aika menee niin siivillä vaikka olenkin edelleen kotona ja toisaalta olen tykännyt ollakin täällä. Saan paljon enemmän aikaiseksi vaikka välillä onkin rasittavaa.

Paino laskee hitaasti, mutta varmasti alas päin. Ja 39 kg on kaikkiaan pois. Saan olla todella  tyytyväinen. Aikaa tähän on mennyt nyt vajaa 10 kk:tta. Itseäni harmittaa ainoastaan se että vielä 10 kg pitäis saada pois ja se ei vaan tunnu lähtevän. Tiukassa on. Tiedän että se lähtee nyt hitaasti, mutta kun itsellä ei ole sitä pinnaa ja malttia tähän. ( minä heti,tässä ja nyt) Joten se on hankalaa itselle. Ja milloin pää oppii siihen että olet lähellä normaalia? Omasta mielestä ei koskaan. Joka kuvassa näkyy vaan karsea possu. Yök. Tiedän toki että painoa ja senttejä on poissa. Ennen leikkausta vyötärö oli 115 cm ja 6 kk:tta leikkauksen jälkeen sama paikka oli 92 cm eli -23 cm oli hävinnyt. Lantion lukemat oli 137cm ja 6 kk:n kohdalla luku oli 114 cm eli sama -23 cm kadotus. Mielestäni toi on kyllä ihan hyvä suoritus näin lyhyessä ajassa.

Nyt odottelen vaan mitä kesä tuo tulleessaan. Työpaikka haastatteluissa olen käynyt ja yks paikka ottais sijaistamaan mutta en oikein usko että on mun paikka. Tunteja voi vaan olla liian vähän mulle. Ja monen vuoden lannistaminen on vienyt uskon omaan ammatti taitooni. Joku pilkahdus hyvään suuntaan on siinä että on kesä suomessa ja lämpimämpää vaan saisi olla. 

Otin tatuoinnin selkääni jossa on päiväys 1.9.09 ja jokainen joka tätä seuraa tietää miksi se päivä on mukana kuvassani.

Mutta nyt toivotan kaikille hyvää kesää